torsdag 2. januar 2014

2014

Da skriver vi 2014! Jeg har troen på at dette blir et flott år. Jeg er ikke så glad i nyttårsforsetter så jeg har egentlig ingen, men jeg tenker at et nytt år er en unik mulighet til å starte litt på nytt. På den agendaen har jeg derfor noen punkt. Jeg skal blant annet bli flinkere til å planlegge og organisere. I den forbindelse har jeg også lyst til å bli flinkere til å spare. Der er vi ikke god i det hele tatt! Så om du har noen sparetips tar jeg gjerne i mot. Alle bilproblemene har nemlig spist relativt mye av egenkapitalen vår.. Selvsagt vil jeg også fortsette, og helst bli enda litt bedre, med en sunn livsstil som inkluderer både mat og trening! Jeg fikk jo aldri oppdatert dere på juleutfordringen min siden jeg ble syk. Omgangssyken ødela også litt av framgangen min, men jeg nådde målsetningen min om økt fokus på aktivitet i hverdagen! :)

2014 har startet bra så langt. I går gikk jeg laaaang tur med en venninne og i dag har jeg endelig hatt en styrkeøkt etter alt for lang tid uten. Det gikk litt trått og jeg tok det forholdsvis med ro, men heldigvis har jeg klart å holde styrken vedlike selv om jeg ikke direkte har trent styrke. Neste gang vet jeg derfor at jeg kan ta mer i! :)


Har du et nyttårsforsett? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar