mandag 11. november 2013

Dag 4 & 5 av et nytt liv

Det ble rett og slett ikke tid til noe innlegg i går, men lørdagen skjedde det ikke så mye uansett. Jeg tok meg en runde HIIT på formiddagen og det svir fortsatt godt i muskulaturen etter den økten. Au. Øvelsen jeg kjørte var som følger:


1 | 3 x squat jump + knee jump + push up
2 | Plank kick outs 
3 | Lunge jump
4 | Diamond push ups

Når man er ferdig begynner man på nummer 1 igjen og man gjentar runden totalt tre ganger. Hver øvelse kjøres i 50 sekunder med 10 sekunders pause i mellom. Du finner video av øvelsen her

Søndag dro jeg og guttene til Bergen. Jeg hadde en avtale med en venninne om å dra opp på Fløyen. Vi var kjempe heldige med været og den vakre byen vår viste seg fra sin desidert beste side. Se bare her:




Vi tok Fløibanen opp, men gikk ned igjen etter å ha spist niste, kjeks og drukket kakao på toppen. Det er et stykke å gå, men det var ikke veldig mye klaging fra de små. Snute benyttet anledningen til å ta en aldri så liten lur på ryggen min. Jeg klarte endelig å stille inn bæremeisen skikkelig så det ble god trening på beina i går. Jeg foretrekker å bære i bæresele, men så lenge jeg er alene på tur er bæremeisen best siden den har plass til drikkeflasker og diverse i en ekstra lomme. Treningen i går bestod derfor i ca 8 kilometers gang til sammen. Ikke rart ungene sovnet som små lys  i går kveld :)

Håper alle får en fin mandag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar