lørdag 6. juli 2013

Bursdag!

I dag er det mannen sin dag, han har bursdag! Han ble vekket med muffins, gave, glade barn og en svett fru. Jeg hadde kokkelert på kjøkkenet fra vi stod opp. Mannen syns nemlig at 30 års gaven Fotballfrue ga sin mann, Frankrike og tour de France, var en god idé. Med tanke på at reisekvoten ( og barnevaktkvoten) er brukt opp for i år ble det heller Fotballfrues lavcarbo scones til bursdagsfrokost. Akkurat som hun serverte sin mann. Vedder på at de ble bedre mottatt der i huset. Min mann likte de nemlig IKKE. Overrasket meg egentlig ikke siden han misliker både lavcarbo og scones. Heldigvis ble han glad for jakken han fikk. Ikke akkurat Frankrike, men til mitt forsvar trengte han det.

Så nå har vi feiret med kake og besøk og jubilanten ser fornøyd ut! :)

Gratulerer med dagen, kjære! :*

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått dag til mannnen!! Moralen..? ..Drømmelykke er best som den aldeles herlige Drømmelykke, og ikke som en Fotballfrue! .. Den sconesen så da utrolig tiltalende og god ut!!:P

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. på sett og vis er jeg jo en slags fotballfrue jeg også.. sofafotballfrue ;) Ja, jeg beklager at det ikke kom bilde av sconesene, men de ble litt brent på toppen og da tillater jeg meg jo selvsagt ikke å legge de ut! De ligger godt bevart i fryseren og en dag jeg kommer på at de ligger der så skal jeg spise de! :)

      Slett
    2. Hehe, for å være helt ærlig med deg her Drømmelykke.. så trodde jeg at den muffinen var sconesen med pynt på.. Jada..

      Slett