fredag 28. juni 2013

Fravær

Jeg er litt fraværende her om dagen og det beklager jeg, men antar ingen har tid til å savne meg siden det er sommerferietid for de fleste. Årsaken til fraværet er blant annet en deadline på to prosjekter jeg jobber med ( sammen med andre altså). Godt jeg er stressmestret og tar ting med knusende ro helt fram til the bitter end! :)

Opprettingen hos kiropraktoren har også satt sine spor. Det var mye å jobbe med, jeg var stiv både her og der for å si det sånn. Har nok vent kroppen til å kompensere for disse skavankene så når det blir fikset nå så er det helt andre ting som skjer. Etter et kvarter hos kiropraktor kjennes det ut som om jeg har løpt ti kilometer og jeg blir fryktelig sliten. Antar det er en bra ting og et tegn på at kroppen jobber. Det sier seg likevel selv at det å innta en fjelltopp eller et treningsstudio har fristet lite i denne perioden. Jeg skal være helt ærlig og si at jeg har vært riktig så slapp! Nå har jeg foreløpig en time igjen hos kiropraktor og satser på å være fikset til ders. Deretter kan energien bare se til å dra seg tilbake i kroppen! Merker at kroppen trenger litt aktivitet nå. Faktisk er det sånn at dersom jeg ikke trener jevnlig så får jeg vondt i musklene. Rart, men samtidig veldig greit kroppen gir beskjed om at det er på tide å løfte på ræven igjen. Ikke minst er det et stort steg i riktig retning for en som for bare litt mer enn et år siden var sofasliter nummer 1! :)

Jeg har flere planlagte innlegg på gang så det er bare å følge med! Jeg blant annet fått lov til å skrive et innlegg om et av mine store forbilder ( som ikke er blogger eller kjendis, bare en supermamma) og del 2 fra Roma ( med en liten historie!!!) kommer også.

Den tredje årsaken til mitt fravær er at denne uken har Snipp gått på svømmeskole. To timer hver kveld. Grundig opplæring med teori og greier. Onsdag og i går lærte de om livredning. Prøv å få 15 barn på 6 år sitte stille når noen forteller om stabilt sideleie og HLR. Ja, det er viktig, men de skjønner ikke ordene en gang. Trodde jeg skulle dø litt i forsøket med å få Snipp til å sitte stille under den grundige gjennomgangen. I bassenget derimot er han kongen. I alle fall nesten. Det er selvfølgelig mye kjekkere å hoppe fra kanten enn å høre etter eller gjør det som instruktøren sier. Men jeg ser det går framover likevel. Er forøvrig gjennom Gjensidigestiftelsen og et kjempe tiltak fra en mor i barnehagen.
Utsikten min de siste dagene..

Nå har dere i alle fall fått et livstegn og jeg håper alle som har sommerferie storkoser seg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar