lørdag 25. mai 2013

Kolleger

Da var helgen i gang. Jeg startet den tidlig i går med min egen avslutningsfest. Okei. Det var kanskje ikke min avslutningsfest og det er faktisk nesten fem måneder siden jeg sluttet, men det føltes litt sånn da mine flotte tidligere kolleger hadde kjøpt gave til meg! Blir helt rørt jeg!



I tillegg ble dette en fin kveld siden jeg endelig fikk tilbragt litt tid sammen med Gasellen og Mr. B. Gasellen var i komiteen så hun var litt travel, men jeg klarte i løpet av kvelden å få henne til å bli min turpartner på alle mine fjelltopper. Så nå har jeg mange som vil være med meg og det er jo SÅ kjekt! Om flere vil delta er det bare å henge seg på. Neste etappe er Lyderhorn i morgen ca klokken fire. Det viste seg at Mr. B har vært på flere av disse toppene så jeg fikk noen fine tips der. Han skal forresten gå 7- fjellsturen i morgen. Heia han! :)

Det var med andre ord en fin kveld. Jeg valgte å kjøre og det tenker jeg er fint i dag ( selv om enkelte mente treningen hadde gått til hode på meg!). Jeg er takknemlig for at jeg både har og har hatt så mange fantastiske kollegar opp igjennom årene. Flere er blitt gode venner som jeg setter stor pris på. Tenk at de har holdt ut med meg i både tykt og tynt på jobb og fortsatt syns det er greit å holde kontakten etter endt arbeidsforhold! Ja, da må man jo bare være glad i livet. :)

Nå venter jeg i grunn bare på solen som jeg har bestilt i dag. Skjønner ikke helt hvor den har tatt veien??

Ps. Sorry Ina for at det ikke ble bilde av deg på bloggen etter i går, men bildet ble dessverre ikke bra nok til å hylle din skjønnhet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar