mandag 25. februar 2013

Vår

Bergen by ( og Ulrikens topp) viser seg fra sin beste side i dag. Veiene er isfri slik at man ikke beveger seg ute med livet som innsats! Jeg ønsker våren velkommen og krysser fingrene for null mer snø før i desember igjen. Men, det er alltid et men, etter våren kommer sommer og bikinisesong. Det er jeg IKKE klar for enda kan du si! Treningsmessig er jeg stortsett i rute, men på kostsiden sliter jeg. Jeg spiser relativt sunt, men jeg sliter med å spise nok! Jeg må rett og slett bli flinkere til det- og da må jeg bli litt flinkere til å planlegge. Der sliter jeg litt... Hjelper heller ikke på at jeg er rimelig matlei om dagen. Planen min er derfor i første omgang å surfe litt inspirasjon. Har du et tips til frokost/ lunsj/middag så del gjerne! :)

2 kommentarer:

  1. Ah.. hvertfall ikke spør meg om mat/kostholdstips.. :-/ Jeg kunne nemlig levd på kaffe alene. Men at våren er på vei, DET er jeg hoppende glad for!! Endelig! ;-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe...kaffe er bra! Det levde jeg på før jeg traff min mann som er kokk ;)

      Slett