søndag 3. februar 2013

Drikk mer vann!

Jeg har som mål å drikke mer vann i løpet av en dag, men det blir liksom glemt! Så nå har jeg en flaske på jobb og har bestemt at en skal tømmes før lunsj og en etter. Vel og bra, men det blir jo bare EN liter...Hjemme er det ikke noe lettere å drikke nok vann. Så nå har jeg googlet og funnet mange tips til vann med smak! I helgen har jeg testet ut vann med sitron og agurk. Smaker helt ok, men det beste er at det visst nok skal hjelpe på forbrenningen! Oh yeah! Kiloene skal bare smelte vekk mens jeg fyller på med vann! Det høres jo for fantastisk ut og jeg er ganske sikker på at det er det også- MEN om det får meg til å drikke mer vann så er effekten oppnådd for min del :) Ser fint ut i flasken også! Om man vil ha luksusutgave kan man jo kjøre vannet en runde i brusmaskin dersom man er innehaver av slikt! Husk at sitronen og agurken skal trekke i vannet i minst åtte timer for full effekt!

Legg også merke til at det er sol i vinduskarmen! Til opplysning er bildet tatt på fredag- noen timer senere begynte det å snø og det gjør det fortsatt! Ser også at noen burde vaske vinduer, heldigvis er bildet tatt på jobb så vinduene er ikke mitt ansvar ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar