onsdag 30. januar 2013

Wut??

Jeg er fryktelig sliten om dagen! Lurer på om det er alderen ( 31 og noen mnd! Iiik) eller om det kan ha noe med jobbskifte, problemer med å komme seg i seng, snusslutt etc... Jaffal.. jeg prøver å være positiv, men syns det er bittelitt vanskelig og veien til de lettvinte løsningene er kort! Oppfører meg som en surmulende kjerring ( stakkars de jeg bor med!) og er vimsete så det holder! I går for eksempel klarte jeg å miste første bybanen hjem da beina nektet å bevege seg fort nok på grunn av gangsperr helt ut i lilletåen. På bybanen glemte jeg meg helt bort og oppdaget plutselig at vi kjørte forbi der jeg burde ha gått av! Ahrg! Skylder på Christian Grey da jeg var godt inne i andre boken for ørtende gang. Jeg liker absolutt fifty shades! ;)

I dag skal jeg på spinning med en venninne og satser på at det gjør underverker på humørsiden!

Det regner forøvrig i Bergen i dag også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar