torsdag 31. januar 2013

Tyvstarter fredag

I god stil bestemmer jeg meg for å starte et nytt og bedre kosthold på en fredag! Ja, for det er jo kjempe lett å få til... I og med at jeg har en enorm evne til å holde meg unna sjokolade mener jeg! Faktisk er det lettere å slutte med snus enn sjokolade... Far i huset har jo ingen planer om et nytt og bedre liv... enda.. ( når da?).. sånt overlater han til meg visst nok! Og jeg er definisjonen på svake mennesker, ikke i alle tilfeller, men på sjokoladefronten.. ja, ja- JA! Jeg tar en til liksom...

Julen føler jeg varer fortsatt og jeg har slurvet med både frokost, lunsj og middag- men nå er det stopp! Har mekket meg en super frokost til i morgen så nå er jeg i gang. Egg, spinat og gulerot! Nam sier du sikkert nå, men jeg er overbevist om at dette blir tidenes frokost. Can't wait! Føler jeg må løpe i seng slik at det kjapt blir frokosttid! :)

Hadde forøvrig planlagt et innlegg med hvem er jeg i dag... Det er deadline day så hele kvelden for far i huset sin del handler om det. For de som er ukjent med begrepet er det visst nok julekveld for fotballfansen for i dag er siste frist til å kjøpe, bytte, selge og bytte jobb i fotballverden... Eller noe sånt! Var visst en i august også. Da glodde vi til langt på natt til ingen nytte for laget vårt var skikkelig treg og kjøpte ca ingenting.. jaja.. nok om det.. Jeg mistenker dog at på grunn av iherdig nettaktivitet i området, menn oppdaterer seg på deadline day om de ikke får se tv og i motsatt fall surfer kvinner finn.no ( tipper det er MYE møbler som skifter eier i dag) så ble jeg tildelt tidenes dårligste tilkobling.

Ergo ble det ikke noe ego- innlegg, men frokost til i morgen i stedet! Greit det også da! Bildet av den kommende frokosten min er vel en bekreftelse på at jeg i alle fall ikke er en matblogger og jeg kommer nok ikke til å bli nominert i kategorien " mest estetiske mammablogg"! Vil dere se mer fristende ( og tiltalende??)sunn mat kan dere ta en kikk her i stedet.. Siden jeg er bittelitt nærsynt tenker jeg at det ikke er SÅ nøye at måten ser fin ut! Håper ikke kokken ( far i huset) leser dette... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar