tirsdag 22. januar 2013

Innsats, baby!

I går stilte jeg som alltid opp på trening med innstillingen: klar til innsats! Som vanlig er i januar var det stappfullt og hjørnet "mitt" som jeg vanligvis har for meg selv var inntatt av ivrige (?) ungdommer... Jeg passet på å ikke presse meg inn, men kapret litt plass innimellom. Mens jeg holdt på med mine øvelser følte jeg blikk i nakken og da jeg kikket bak meg oppdaget jeg at en av disse tynne ungdommene regelrett stirret på meg med et blikk som tilsa at jeg IKKE burde være der! FREKT! Riktignok er jeg ingen sylfide ( been there, done that!) og ja, jeg har dessverre en mage som ikke viser seg fra sin beste side om du ser meg i profil, men jeg fortjener vel ikke storting likevel? Nettopp den magen burde vel være en god grunn til at jeg faktisk går og trener? Jeg hadde mest lyst til å si: "Hei, kan ikke huske å ha sett deg her før?". Sånn bare for å bevise at jeg hadde gått der en stund, men så tenkte jeg... Drit i det og kjør på! Og det gjorde jeg! Jeg svettet, skar grimaser og løftet tyngre enn jeg noen gang har gjort! Hurra for meg! :)

Etterpå bar det hjem til kvelds bestående av cottage cheese, kesam, mandler, vanilje, sukrin, kanel og eple! Det ser kanskje ikke godt ut, men jeg kan love at kroppen min elsket det etter treningsøkten! Jeg syns det smaker godt også da jeg er veldig glad i cottage cheese.

På vei hjemover lekte jeg meg med skyggen min. Misunnelig på skyggen min som tidvis ser bedre ut enn meg!

Økten min var som følger (rygg, biceps og mage):
Markløft
Stående roing
Sittende roing
Nedtrekk
Rygghev
Curls med stang
Hammercurls
Roll-outs
Tuck-ups

Har du noen gang følt du ikke passer inn på et treningssenter? :)

3 kommentarer:

  1. Hehe om jeg har.. Jeg har altfor mye armer og ben slengende rundt.. det ser litt sånn Stælken Gundersen i bokseringen-aktig ut.. Ikke noe særlig altså. Så mage eller ei, man kan føle seg VELDIG utilpass either way. Men Drømmelykke.. (liker å si det navnet..;)) Hurra for deg!! ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe.. veldig sant, men så lenge vi i alle fall gjør det beste vi kan så er det greit å kunne drite litt i hva andre mener ;) Og så utrolig koselig at du og Jona ble de første til å kommentere her inne, to av mine favorittbloggere! Så i dag er jeg definitivt Drømmelykke på rosa skyer! :)

      Slett
  2. Du er herlig!!! Og den kommentaren hjalp definitivt på litt mondaymorningblues! Smask! :-*

    SvarSlett