lørdag 12. januar 2013

High carb dag..

I dag har vi proppet oss på karbohydrater, men det er lørdag så da er det lov! Ikke noe spennende på kostholdsfronten i dag med andre ord..

Etter vi hadde spist lunsj dro far i huset på fotballcup med bonus og vi andre tok oss en tur ut. Vi fikk en fin, lang tur ute i det kalde været med Snute i bæremeis på ryggen. Med andre ord fin måte å kombinere kvalitetstid med barna og trening! Trening MÅ ikke skje inne. Vi fikk masser av frisk luft og bittelitt d-vitaminer fra solen som valgte å stikke fram over fjellet. Guttene var godt fornøyd med turen da vi så diamanter overalt! Fine iskrystaller som er skapt av kulden :) Når kvelden kom var de slitne og ba faktisk om å legge seg!

Så nå er det kvalitetstid på mor og far. Ti blå ute og dårlig isolerte dører og vindu fra åtti-tallet gjør det kaldt også inne. Da er det ikke annet å gjøre enn å tenne masse lys og krype sammen under teppet! :)

God helg!

Ps. Sjekk forresten ut dette, vurderer å teste ut noe av dette! De starter opp i tilknytning til de treningssenteret hvor jeg trener i dag og man kan ha kombimedlemskap. Jeg er usikker på om det lønner seg med medlemskap for jeg vet ikke om jeg rekker over alt! Er jo veldig glad i solo styrketreningen min også... *tenkeboksen*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar