fredag 18. januar 2013

Farvel...

Jeg sier herved farvel til en gammel venn gjennom ti år ( minus noen svangerskap)! Jeg har bestemt meg for at jeg skal slutte å snuse! På tide vil noen kanskje si... Nå blir det i alle fall høy sutre faktor og kanskje litt hissig toneleie de neste dagene ( eller ukene??).. Jeg har allerede sett meg ut belønningen og den prisen har jeg planer om å sikre meg så motivasjonen er på plass!

I dag er altså siste dagen. Ungene er lagt, mannen er på julebord (hmm..ja.. det er januar!) så per nå slipper de i alle fall unna verden min! Nå skal jeg altså ha skikkelig hjemme-alene kveld! Lurer på hva jeg skal ta meg til??

Fikk forøvrig et kompliment av en annen mamma i barnehagen i dag. Hadde puttet minsten i bæremeis på ryggen og denne mammaen mente jeg måtte ha en utrolig sterk rygg for jeg hadde han jo ALLTID på ryggen! Det er ikke helt sant da. Faktisk ganske sjelden... I dag bar jeg han bare fra en avdeling til en annen og så ut i bilen mest fordi det var praktisk siden han da satt i ro, ikke noe kjempe utfordring med andre ord. Følte ikke helt jeg fortjente skrytet, men kjekt å bli lagt merke til da... Skal uansett sjekke i speilet i kveld om det ikke har dukket opp en muskel eller to sånn for å være på den sikre siden ;)

Happy fredag fra meg og katten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar