mandag 28. januar 2013

Bursdag!


I dag blir Snute to år! Hurra for verdens (objektivt sett selvfølgelig!) beste toåring! Vi har spist kaker, hjemmelaget tomatsuppe, åpnet pakker og kost oss! :) Nå sover de små søtt, mor har laget rundstykker til i morgen og det er på tide å slenge beina på bordet! ;) For sånn gjør vi det her i huset!

I anledning dette mammainnlegget så pågår det for øyeblikket en mammabloggkåring. Nå skal jeg ikke si jeg er nominert, men det er innspurt i stemmegivningen og jeg har oppdaget noen nye blogger som jeg vil tipse om:

diaperdivadiary: Hun er absolutt ingen diva, og det er utrolig morsomt å lese om hennes hverdag som mamma til to! I tillegg er hun gift med selveste Jack Bauer! Like vakker på utsiden som på innsiden :) Anbefales på det varmeste! :)

Osloinchanel: Tilfører litt luksus i min hverdag. 

Litloo: Masse latter og ærlighet.

Piasverden: Historiene om Bønna MÅ leses! Morsom og realiteten slik de fleste av oss opplever den!

God lesning! :)

1 kommentar: