onsdag 16. januar 2013

Bakkeintervall

I dag var min treningsdag. Kjente  at jeg ikke var lysten på å kjempe om apparater på et januarfylt treningssenter så fant ut at jeg ville trene bakkeintervall. Aldri gjort det før, men kommer definitivt til å gjøre det igjen! Inviterte mannen med og til min overraskelse sa han ja! Så vi satte i gang med friskt mot...TUNGT! Med en liten tjuvstart vant jeg første runde, godt fornøyd med det ;) Må likevel innrømme at det føles ganske bra å løpe etter mannen i sitt liv også, definitivt en booster og motivasjonsfaktor!

Gelefølelse i beina og sånn passe svimmel bestemte vi oss for at det holdt med tre runder. Da lå vi bortimot langflat og det var nummeret før vi måtte krype hjem! Målet nå blir å klare fire runder og jeg håper jeg får mannen med flere ganger. Burde vært en obligatorisk paraktivitet! Høy adrenalinfaktor, stor dose frisk luft og i dag fikk vi et innslag nysnø også. Fantastisk! Kommer helt klart til å sove godt i natt :)

Et lite bilde av deler av bakken...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar