fredag 14. desember 2012

Velkommen!

Velkommen til min blogg! Her kan dere få følge meg på min vei mot en forhåpentligvis bedre helse og mer energi. Jeg ønsker å gi barna mine det beste i livet og det betyr gjerne ikke bare mat i kroppen og varme klær. De trenger også en mamma med energi og jeg innså at det ikke lot seg kombinere med sofaslaving og sjokoladespising på kvelden for min del!

Men så var det jo dette med tid... " Jeg har ikke tid til å trene når jeg har små barn." Vel, det ER et puslespill å få dagen til å gå opp, men jeg trenger vel ikke følge med på alle de søppelseriene som går på tv? Jeg trenger heller ikke trene hver eneste dag så en kveldstime to- tre ganger i uken bør jeg kunne ofre? Om jeg bare klarer en så har jeg bestemt meg for å være glad for den ene timen jeg klarer! I mitt tilfelle er det ikke mengden det kommer an på, men kvaliteten. Kanskje jeg med min blogg kan inspirere andre i min situasjon til å ta opp igjen treningen? :)

Det finnes jo allerede mange treningsblogger der ute som jeg er en ivrig leser av! De er skrevet av dyktige, sterke og flotte mennesker, men de fleste bloggene jeg leser er skrevet av bloggere i en helt annen livssituasjon enn det jeg er i. Kostholdet her i huset skal spises ( og likes!) av fire barn også!

Jeg har nå startet min egen 100 dagers utfordring for å se hva jeg kan gjøre med både kosthold og trening i løpet av den tiden! Wish me luck!

På forsiden av treningsdagboken min har jeg limt inn dette bildet som inspirasjon:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar