mandag 31. desember 2012

Nytt år..

... og nye muligheter i vente! :) For meg blir 2013 et ekstra spennende år siden jeg på dag 2 i det nye året starter i ny jobb. Blir spennende med nye utfordringer, men første dagen er alltid litt skummel så gruglede seg er vel et perfekt ord i denne sammenhengen.

Mine ønsker ellers for 2013 er enkle og forhåpentligvis oppnåelig:

- Opprettholde treningsgleden og gjerne bli enda litt flinkere.
- Bli bedre på familiens kosthold.
- Stresse mindre.
- Bli en mer tilstedeværende mamma som ikke bare sier " vent litt, jeg skal bare..." Det er heller det jeg bare skal som kan vente litt.
- Vi skal bli flinkere til å være ute og mindre flink til å kunne programoversikten på tv.

Rett og slett få en bedre livsstil! Hmmm... Bør kanskje vurdere å slutte med snus også da! Jeg velger å ikke kalle det for forsett for de kan brytes, ønsker er til for å oppnås! Nå er det bare å se fram mot lysere tider og våren, da er det ekstra fint å komme seg ut!

Godt nytt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar